Reklamacje i zwroty
Na mocy ustawy z dnia 2 marca 2000 r. o ochronie niektórych praw konsumentów oraz o odpowiedzialności za szkodę wyrządzoną przez produkt niebezpieczny (Dz. U. nr 22 poz. 271 z późn. zm) Konsument ma prawo odstąpić od umowy bez podania przyczyny przez wysłanie pisemnego oświadczenia w terminie 14 dni od daty odbioru Towaru.
Oświadczenie, odstąpienia od umowy, można złożyć wysyłając mail na adres sklep@lavaro.pl, lub drogą pocztową na adres do korespondencji: musja ul. Makuszyńskiego 22A, 31-752 Kraków
POBIERZ - Formularz odstąpienia od umowy sprzedaży towaru
POBIERZ - Formularz reklamacji towaru
- Zwracany przez Konsumenta towar powinien zostać opakowany w odpowiedni sposób, zapewniający brak uszkodzeń przesyłki w trakcie transportu.
- Koszty opakowania i zwrotnego dostarczenia towaru ponosi konsument.
- Zwroty nadesłane na koszt odbiorcy nie będą przyjmowane.
- Warunkiem akceptacji zwrotu jest otrzymanie przez nas produktu nieuszkodzonego oraz nie posiadającego śladów użytkownika. Konsument odstępujący od umowy może korzystać z towaru tylko tak, jak robiłby to w sklepie stacjonarnym tj obejmujące rozpakowanie rzeczy z oryginalnego opakowania, sprawdzenie jakości wyrobu poprzez jego dotyk, sprawdzenie wytrzymałości na określone czynniki jak i zweryfikowanie stanu produktu poprzez stwierdzenie braku mechanicznego uszkodzenia czy usterki. Nie można w przypadku kołdry czy też pościeli położyć się pod nią czy też spać pod nią.
-
Wszystkie towary oferowane w naszym sklepie internetowym są fabrycznie nowe oraz wolne od wad fizycznych i prawnych. Sklep jest odpowiedzialny względem kupującego, jeżeli rzecz sprzedana ma wadę fizyczną lub prawną (rękojmia).